Afstand

Optaget

juni 2019

Udendørs Navigation

Følg millioner af outdoor-ruter med din smartphone. Også selv om du er offline!

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Udendørs Navigation Udendørs Navigation
Vær den første til at klappe
Del
-13 m

Vist 545 gange, downloadet 17 gange

tæt på Xeraco,Jaraco, Valencia (España)

En esta ruta visitarem el castell de la Reina Mora (segles XII-XIII)situat al terme municipal de Beinifairó de la Valldigna .Aparcarem els vehicles en el camí intentant molestar lo menos possible als propietaris de les terres Eixirem de des de la senda del tio Niso direcció a la pista forestal, una vegada arribe a la pista vorem el repetidor d'on agafarem la senda que baixa al castell , en aquesta senda tindrem molta precaució , ja que hi ha trams amb molta pedra i dificulta un poc caminar. Passarem el castell i ens dirigirem cap a un camí rural asfaltat, després arribarem al Clot de la Font un paratge de Tavernes de la Valldigna (un pos mes de 2h des de inici de ruta) perfecte per a fer una parada en el camí. Continuem la ruta per asfalt fins arribar al camí de la Cadira on comença la última pujada que farem en esta ruta, una pujada llarga però amb unes vistes impressionants a Tavernes de la Valldigna i al cim de les tres creus. Després ja només serà baixar per la senda del tio Niso fins arribar als vehicles.

En esta ruta visitaremos el castillo de la Reina Mora (siglos XII-XIII) situado al término municipal de Beinifairó de la Valldigna .Aparcaremos los vehículos en el camino intentando molestar lo menos posible a los propietarios de las fincas. Saldremos de desde la senda del tio Niso dirección a la pista forestal, una vez llego a la pista veremos el repetidor de donde empieza la senda que baja al castillo , en esta senda tendremos mucha precaución , puesto que hay tramos con mucha piedra y dificulta un poco andar. Pasaremos el castillo y nos dirigiremos hacia un camino rural asfaltado, después llegaremos al "Clot de la Font" un paraje de Tavernes de la Valldigna perfecto para hacer una parada en el camino (un poco más de 2h desde inicio de ruta). Continuamos la ruta por asfalto hasta llegar al camino de la Silla donde empieza la última subida que haremos en esta ruta, una subida larga pero con unas vistas impresionantes en Tavernes de la Valldigna y a la cumbre de las tres cruces. Después ya solo será bajar por la senda del tio Niso hasta llegar a los vehículos.