nouxe

3,5
7,1

Vist 12 gange, downloadet 0 gange

tæt på Sant Feliu de Codines, Catalunya (España)

Sortida matinal per voltans de Sant Feliu de Codines, aparquem en el Cim de les Aguiles, i el recorregut és Cim de les Aguiles, Baume d'en Xec, les Escales, Alzina i Creu del Perer, El Perer, Mirador del Perer, Baga del Flequer, Les Clotes, Sant Climent, torrent de Can Bosc, Sant Feliu zona escoles i Cim de les Aguiles.
Untotal de 14 Km. i 400 metres de desnivell.
Parkering

01 Inici Final Cim Aguiles

Objectius del centre Informatius Donant a conèixer al públic que ens visita, les característiques i peculiaritats d’aquests magnífics ocells, a través de les visites comentades que s’imparteixen a la zona de gàbies, i els vols en llibertat que es desenvolupen en un mirador natural.
Hule

03 Bauma d'en Xec

La balma d’en Xec es troba al camí de la Bassella. Un antic salt d'aigua, ha anat erosionant els Cingles de Bertí fins a formar aquestes balmes. A més, l’esforç titànic de la pagesia, va fer que es convertís en una zona agresta i inexplorable en feixes fèrtils i amb gran abundància d’aigua, gràcies a la pluja que s'hi escorria. Aquesta balma va servir de refugi per als pagesos i el bestiar. Actualment, està molt ben cuidada, es mereix ser visitad
Kryds

04 Pal i Alzina de la Creu o del Perer.

05 El Perer

El Perer de les Planes és una masia de Sant Feliu de Codines (Vallès Oriental) inclosa a l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. És formada per un conjunt d'edificis al voltant d'un pati central tancat. Té planta baixa i dues plantes. El portal d'entrada és de pedra i amb un arc de mig punt adovellat. Al costat de l'edifici principal hi ha una torre de secció quadrada d'igual alçada que el cos principal. La coberta és a dues vessants. És en una zona rural rodejada de camps de conreu, al nord de la població.

06 Mirador del Perer

Mirador del Perer

07 Les Clotes

Les Clotes és una masia del terme municipal de Sant Quirze Safaja, al Moianès. Al voltant seu, en les seves terres, s'ha format modernament la urbanització del mateix nom. Està situada en el sector central-meridional del terme, a prop del límit amb Sant Feliu de Codines, a prop i a l'oest de la carretera C-1413b, en el punt quilomètric 2,5. Es troba a la dreta del Tenes, en el vessant sud-oriental del Puiggarí i a ponent del Molí de Llobateres.
Religiøst sted

08 Sant Climent

Capella de Sant Climent del Flaquer és un edifici religiós del municipi de Sant Feliu de Codines (Vallès Oriental) inclòs en l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. Edifici de planta rectangular i absis circular amb arcuacions llombardes adossades i arrebossades. El mateix tractament té el capcer de la façana, que està coronada per un campanar d'espadanya amb dos vuits. Portalada i finestra amb arc de mig punt que, com les arcuacions llombardes, imiten elements romànics. Zona rural rodejada de bosc i camps de conreu, a la vessant de ponent del Turó de Puiggrós, a prop del Flaquer