Tid  4 timer 49 minutter

3,7
7,4

Vist 104 gange, downloadet 12 gange

tæt på Vallibona, Valencia (España)

Vallibona-Mas de l'Escala-Mas del Clot-Maset de Mingo-Más de la Punta-Moli Rico-Vallibona
Sortida en el C.E. l'Esquetxe. Un dia calurós que compensem en un bon banyet al riu Servol, al Moli Rico.
Sortim de Vallibona, al principi per GR7, ens desviem a l'esquerra per a pujar al mas de l'Escala. Seguim una senda ampla a l'esquerra que ens portarà al mas del coix. A partir d'aquí la senda es fa més estreta i ens porta al mas del Clot. Continuem per las senda, el mas del Clot, el deixem a la dreta. D'allí baixem al barranc del Teix, el passem i la pujada arriba al maset de Mingo. Continuem per la senda, molt ampla, que va baixant al mas de la Punta. Hi ha grans carrasques i teixos i és molt ombriu. Als plans del mas ens anem desviant cap a la dreta per agafa la senda que al principi va planejant i desprès baixa al Moli Rico. Creuem el riu Servol i a la font de la canaleta, els refresquem abans de continuar per PR fins a Vallibona.