Afstand

Optaget

maj 2022

Udendørs Navigation

Følg millioner af outdoor-ruter med din smartphone. Også selv om du er offline!

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Udendørs Navigation Udendørs Navigation
Vær den første til at klappe
Del

Vist 19 gange, downloadet 1 gange

tæt på Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

Ruta que en la primera part és totalment carenera i passa pel cims del Puigsoler Petit i el Puigsoler Gran. És un itinerari molt assolellat i per tant cal fer-lo en èpoques no massa caloroses. Això si és millor que el dia sigui ben clar perquè les vistes sobre Montserrat i sobre tot el Pirineu són espectaculars.

Iniciem la caminada prop de SANT PERE i després de visitar els entrons de l'ermita seguim el camí que diu de Sant Jaume però en arribar a la carena el deixem i ens enfilem carena enllà i fem els dos cims Puigsoler.

Fets els dos cims seguim carenejant. A la baixada del Gran hi ha un tram quipat mb una corda però que no te cap dificultat perquè sense corda també es podria baixar. La carena la seguim fins a una casa enrunada anomenada La Serra.

Anem alternant diversos trams de pista i de corriol fins arribar a SANT JAUME on a més de l'ermita hi ha les ruïnes d'un antic hostal que era just a la vora del camí ral de Barcelona a Manresa.

Un cop feta la visita seguim un corriol que de bon primer planeja i més endavant va perdent alçada fins que arribem a les primeres cases de l'antic poble de Vallhonesta i des d'alla fins on tenim aparcat el cotxe