5,9

Vist 634 gange, downloadet 14 gange

tæt på Wolfhaag, Limburg (Nederland)

Wandeling startend bij het drie-landen-punt in Vaals.
De wandeling gaat door een mooie omgeving met mooie uitzichten.
De route bevat verschillende stijgingen en heb ik uitgestippeld als trainingsroute voor het bergwandelen.

3 kommentarer

• Alain Bertholet 11-06-2018

Beste Maurice,
    Heb deze wandeling donderdag 7 juni 2018 met 3 vrienden gedaan. Het is ontegensprekelijk een heel mooie wandeling met vele mooie zichten en de nodige hoogte meters. Ik had deze wandeling gedownload op mijn Garmin 62s en heb deze goed kunnen volgen. Mijn eindresultaat bleek echter op, bijna, 25 km te eindigen met een 740 tal hoogtemeters.
    Ik ga zeker niet mekkeren over anderhalve km. maar wil gewoon de puntjes op de i zetten voor volgende wandelaars.
    De Garmin 62s is tot hiertoe nog steeds één van de meest betrouwbare gps.
    Maar, zoals eerder vermeld, hele mooie wandeling.
    Vriendelijke groeten,
    Alain Bertholet

• Maurice Dumas 12-06-2018

Beste Alain,
    Bedankt voor je opmerkingen. Voor wat betreft de afstand heb ik mijn track op Garmin 64s nog eens bekeken en deze was 23,5 km. Als ik een route download geeft de GPS ook wel eens meer kilometer aan. Dit komt bij mij voor bij de wat zwaardere routes. De oorzaak ligt dan bij mij bij het "wachten" op wandelgenoten of een lage bewegingssnelheid. Dan speelt de meetfout van de GPS mee. Als ik dan de route filter is de afstand correcter.
    Misschien dat dit bij jou ook zo was.

• Alain Bertholet 12-06-2018

Hey Maurice,
    Je hebt de nieuwe versie van de 62s zie ik. Zal dat eens nakijken. Alvast bedankt voor de info.