7,1

Vist 39 gange, downloadet 0 gange

tæt på Les Chavants, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Tour de Montblanc en 7 dies. Dormim al càmping les Marmottes a les Houches (Chamonix). Millor buscar un càmping al poble, per poder tenir mes llocs a menjar o comprar tot i que esta be de preu i es molt tranquil.
Sortim des de el pàrquing del telefèric on es pot deixar gratuïtament el cotxe durant 10 dies. Enfilem una pista molt dreta que va per el costat de les pistes de esqui fins arribar a la estació de cremallera de Montblanc. Allà, el sender marxa per la dreta i es fa mes feréstec, però bon camí, fins arribar a la cruïlla on agafem la variant, on passem mes a prop de la glacera, i el sender es mes abrupte, fins pujar al coll. Allà, comença una forta baixada fins un refugi on comencem una pujada per passar un coll on a dalt hi ha un altre refugi, amb bones vistes a les glaceres d'aquesta nova vall. Forta baixada altre cop fins arribar al poble Des Contamines, travessem tot el poble fins al càmping Le Pontet, on hi ha una part refugi be de preu i amb serveis de càmping, dutxes, rentar roba.....ja us diré com va el menjar hehehe