Moving time  2 timer 58 minutter

2,0
4,1

Vist 63 gange, downloadet 3 gange

tæt på Sant Romà de Sau, Catalunya (España)

Anem cap a Tavèrnoles i direcció al Parador de Vic-Sau. Abans d'arribar al Parador aparquem el cotxe en una pista sense asfaltar al costat del Turó de la Casanova.
Anem seguint per pistes fins agafar un corriol que ens baixa a la Roca del Migdia. És una cinglera amb unes vistes extraordinàries cap el Pantà de Sau i els Cingles de Tavertet.
Anem a l'esperó Nord i després al Sud amb vistes a Vilanova de Sau.
Seguim el camí ara en direcció a la Roca del Far, caminem una curta estona per la pista fins que trobem un indicador que ens portarà cap a un corriol que ens pujarà fins l'esplèndid mirador del Puig del Far a on hi ha un masteler i una senyera.
La baixada la fem seguint una ruta diferent que passa per les poques restes de l'ermita de Santa Margarida d'Ardola, del segle XI. Al 1936 fou abandonada i vers el 1945 s'ensorrà la volta.
La ruta és molt aconsellable per les vistes i no és complicada, només té un curt tram de pujada al Puig del Far.
parkering

Inici

Empedrat natural

Kryds

Esquerra

Roca del Migdia, esperó nord.

Roca del Migdia, esperó Sud

Bassa

Mirador i vista del Puig del Far.

Kryds

Indicador cap el Puig del Far.