jordi segu

3,1
6,1

Vist 227 gange, downloadet 7 gange

tæt på Tamarit, Catalunya (España)

Aparquem el cotxe en el Passeig del Limonium.

El camí de ronda a recórrer és gairebé pla i divertit, ja que a l'estiu pots gaudir fent-te un bany a qualsevol de les cales que ens trobarem i poder passejar per l'ombra que ens ofereix el bosc de la Marquesa.

Iniciem el camí des de l'aparcament, ens dirigim al Castell de Tamarit que es troba a uns 10 min., després de fer les fotos corresponents seguim per un sender rocos per la costa, després ens endinsarem pel bosc per un sender marcat amb marques vermelles i blanques, al final del sender ens trobem amb un camí ampli que és el camí de Ronda 10 min. (Temps acum. 20 min.).

Seguim per aquest camí i a 500mts. aproximament surt un sender cap a l'esquerra que ens portarà a la cala de la Mora 20 min. (Temps acum. 40 min.).

Travessem la Cala de la Mora i ens dirigim cap a Punta de la Mora i hi entrem a càmping 10 min. (Temps acum. 50 min.).

A 10 min. S'aixeca la Torre de la Mora i ens dirigim cap a allà (temps acum. 1h.05 min.).

Aquí al costat del mar baixen unes escales que ens portaran per un sender que va per el costar del càmping (nosaltres ens vam equivar i vam anar per dins del càmping), seguim les marques vermelles i blanques que ens porten a la Platja Llarga 50 min. (Temps acum. (1h.55 min.).

A la tornada podem anar pel costat de la mar, des de la Platja Llarga surt un camí que voreja el mar, arribant a la Cala Fonda el sender va a buscar el bosc 40 min. (Temps acum. 2h.35min.).

Aquí fem una paradeta per dinar i ens recreem veient la costa de Tarragona. Després de dinar reiniciem el camí i tornem a passar per la Torre de la Mora 45 min. (Temps acum. 3h. 20 min.).

I sense mes contratemps arribem a l'aparcament 1h. (Temps acum. 4h.20 min.).

A tenir en compte que els horaris estan fets amb la companyia de tres gossets.

Inici de l'excursió

Borg

Castell de Tamarit

El cami per aqui es rocos

Cami de Ronda

Arribant a la platja de la Mora

Panorama

Platja de la Mora desde el camping

Baixa per l'escales

Cala Fonda o Waikiki

Anant a la platja Llarga per el boscFoto

Platja Llarga

Tornant per el penya-segat

El fons punta de la Mora