Tid  3 timer 20 minutter

1,7
3,3

Vist 517 gange, downloadet 27 gange

tæt på La Colonne, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Circular a peu des de l'Ospice de Sant Bernat fins al Llac sense fons i retorn.

Pugen pel sender que és més directe i baixem per la pista que és més suau.
El paisatge és espectacular, es pot aparcar al mateix Ospice i darrere el casalot surt el sender que ben aviat comença a guanyar alçada i vistes. No té cap complicació si fa bon temps però estem a l'alta muntanya així que amb fred o tapat no és poden fer bromes.

Arribar fins al llaquet és una passejada familiar a l'abast de tothom i es pot tornar pel mateix sender de pujada i fer la volteta per la pista que ofererix un descens més suau permet passejar i xerrar i té unes vistes diferents, més flors i un rierol ben maco.

Tot plegat una matinal o vespertina (si no volem trobar gent) fàcil i agradable per tots.
Bjergpas

Ospizio Piccolo S Bernardo

Petit St Bernat, queda a 1Km del coll
Kryds

Chemin de Lancebranlette

Paga la pena pujar fins dalt per les vistes espectaculars però deixa de ser una passejada familiar i es converteix en excursió alpina
Lake

Lac sans Fond

Baixada per pista

Kryds

Esq avall

Amunt

Arribem a la carretera però el sender puja prou separat per no patir