4,7
9,4

Vist 218 gange, downloadet 1 gange

tæt på El Brull, Catalunya (España)

Sortim des de l'aparcament de El Brull, situat al costat de l'església. Al costat mateix de l'aparcament hi trobareu un bar/restaurant on podreu esmorzar abans de començar a caminar o bé dinar quan torneu.

Després d'uns pocs minuts per asfalt, agafem un camí pel bosc que ràpidament es converteix en un corriol. El més maco d'aquesta ruta és que la major part de la mateixa transcorre per corriols dins del bosc, cosa que s'agraeix especialment quan fa calor.

La gran quantitat de camins i corriols que hi ha per pujar al Matagalls fa que es puguin fer moltes variants. En aquesta ruta i ha alguns moments on s'ha de guanyar alçada per passar d'un corriol a l'altre, però són trams de poques desenes de metres.

Un cop arribem al cim del Matagalls podrem gaudir d'unes vistes privilegiades. Excursió relativament dura pel seu desnivell i llargada, però es pot fer caminant en unes sis o set hores sense massa problema incloent les aturades.