Afstand

Optaget

maj 2022

Opret rutelister

Organiser dine favoritruter i lister, og del dem med dine venner.

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Opret rutelister Opret rutelister
Del

Vist 21 gange, downloadet 1 gange

tæt på Bolulla, Valencia (España)

Ruta en la qual és molt convenient portar un track en el GPS. Des de l'abandó del sender en el Barranc d'Andailes per a iniciar l'ascens per la pedrera fins al Cim Penya Alta de la Xortà és camp través en la seua majoria.

Basses d'Onàer - Barranc d'Onàer - Pinar de Suca - Barranc d'Andailes ( Sender de l'Ombrria del Rastell) - Pedrera i inici de la pujada per camp través - Penya Botifarra ( continua el camp través) Collao amb el Barranc Fort i la Font Major - Font Major (capçelera del Barranc Fort) a partir d'ací nou camp través fins el cim. També es pot optar per fer marrada (rodeo) seguint la senda, fins i tot es pot accedir al cim sense fer la crestellera - Pas del Xic (part de dalt del pas)- Forat del Xic - Inici Crestellera de la Xorta - Forat de Dalt (continuem fent crestellera fins al cim) - Cim de la Penya Alta - Font i Refugi dels Teixos - Pista cap el Morro Blau - Cotxe abandonat inici del sender per el Barranc del Negre ( deixar la pista i iniciar el sender pel costat del cotxe, barranc a baix) - Barranc del Negre - Barranc de les Pomeretes - Basses d'Onàer.

La zona es prou calurosa en estiu, fins i tot, finals de primevera. Punts on es pot recollir aigua: Font Major i Font dels Teixos, en la mitat del recorregut.
Dificultad tècnica: mitjana/alta depenen de cada un.
Dificultad física: si estàs en forma mitjana, si no, alta.

Basses d'Onàer

Senda del Rastell

Barranc d'Andailes

Dereta abandonem la senda

Inici de pujada per la pedrera

Camp a través

Creuem llit del barranquet Seguim camp a través.

Collao

Font Major i capçelera del Barranc Fort

Senda

Dereta

Pas del Xic

Pas del Xic equipat amb cordes ( Pero estem en la part de dalt, no cal fer-ho)

Forat del Xic

Font dels Teixos

Font

Pista al Morro Blau

Cotxe, deixar la pista i agafar sender del Barranc. Estem en el Barranc del Negre