Afstand

• Let at følge

• Landskab

Søg vha. Udvalgt Område

Find ruter der starter eller går igennem dine valgte områder

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Søg vha. Udvalgt Område Søg vha. Udvalgt Område
Del

Vist 2332 gange, downloadet 80 gange

tæt på Salgueirón, Galicia (España)

cast.
Sendero del Monte do Castelo, donde hubo una antigua fortificación del siglo XII que fue demolida durante la II Revuelta Irmandiña a finales del siglo XV.

gal.
Sendeiro do Monte do Castelo, onde houbo unha antiga fortificación do s.XII que foi derruída durante a II Revolta Irmandiña a finais do s.XV.

Vis mere external

Religiøst sted

Cruceiro de San Roque

• Foto af Cruceiro de San Roque

Capela de San Roque

• Foto af Capela de San Roque
cast. La Ermita de San Roque fue construida a finales del siglo XIX, aunque se cree que hubo una iglesia anterior. Su onomástica, el 16 de agosto, congrega pero, sobre todo, congregó a cientos de personas en su popular romería. gal. A Ermida de San Roque foi constuida a finais do s.XIX, aínda que se cre que houbo unha igrexa anterior. A súa onomástica, o 16 de agosto, congrega pero, sobre todo, congregou a centos de persoas na súa popular romaría.

Vistas sobre Cangas

• Foto af Miradoiro do Balcón do Rei

Cruce Miradoiro Monte Castelo

• Foto af Cruce Miradoiro Monte Castelo
cast. Zona repoblada y muy frondosa en la base del Monte Castelo. gal. Zona repoboada e moi frondosa na base do Monte Castelo.

Cruce Miradoiro Monte Castelo cumio

• Foto af Cruce Miradoiro Monte Castelo cumio
cast. En lo alto de esta colina había un castillo, el Castillo de Daravelo, que fue erigido a finales del siglo XII por la Mitra Compostelá. Formaba parte de un sistema defensivo de las rías junto con el de Monte Leboreiro, el de la Lanzada o la Torre de Meira. Fue demolido en el siglo XV durante la Segunda Guerra Irmandiña. gal. No cumio deste monte houbo un castelo, o Castelo de Daravelo, que foi erixido a finais do s.XII pola Mitra Compostelá. Formaba parte dun sistema defensivo das rías xunto co do Monte Leboreiro, o da Lanzada ou a Torre de Meira. Sería derruido no s.XV durante a II Guerra Irmandiña.

Vistas Miradoiro Castelo

• Foto af Vistas Miradoiro Castelo
cast. Impresionantes vistas a las tres rías: Vigo, Aldán y Pontevedra. gal. Impresionantes vistas ás tres rías: Vigo, Aldán e Pontevedra.