Tid i bevægelse  35 minutter

0,7
1,4

Vist 26 gange, downloadet 1 gange

tæt på Pineda de Mar, Catalunya (España)

Excursions des de les Antenes (Creu de Mas Mates), dos magnífiques antenes per sobre de l´autopista C-32. Es pot arribar en cotxe (millor 4x4). Curta, fàcil,per a tothom.
Diversos camins, un va al turó de la Guardia, un pic que ja hem fet, en una altre excursió, seguim, una mica, en pujada.
Un altre va a Santa Susanna. abans passeriem per Sant isidre, Can Mestres, Can Pastanaga i Activa Natura, des de aqui en baixada, es pot anar a peu, o en cotxe, que es per on hem vingut.
Un altre a l´esquerra i en baixada a Sant Pere de Riu. Un tros dolent i bona baixada per arribar abans a Can Bec.
I finalment el que varem agafar, que comença amb una curta pujada forta, i desprès va pujant lleument, per dos llocs, o un sender(esquerra), o un camí més ample, a la dreta.
La direcció es Quatre Camins, però no arribem. Desprès tornem a baixar, i seguim un altre camí ja fet en altres excursions, passant per la casa en runes de Can Pep Bufí. Per tornar a l´origen girant una cruilla a l´esquerra