Bota

Optaget

august 2022

Vejrudsigt

Et godt tip til at hjælpe dig med at vælge dit outdoor udstyr og beklædning!

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Vejrudsigt Vejrudsigt
Vær den første til at klappe
Del

Vist 33 gange, downloadet 2 gange

tæt på Santa Margarida de Bianya, Catalunya (España)

Pujada a Sant Miquel del Mont, un bonic cim carener al límit entre la Vall de Bianya, Olot i Riudaura, recentment incorporat a la llista de centenaris de la FEEC.
Sortint del km 91 de la carretera N-260, enfilem per una pista asfaltada que porta a les antenes de comunicacions del mateix cim. Ben aviat, però deixem l'asfalt i avancem per una pista de terra ampla i amb desnivell molt moderat que ens acosta a la Collada de Bastons. Arribats a aquest punt, optem per pujar seguint el corriol costerut que enfila directe cap a la carena (marques grogues i indicador a l'inici) fins a Cal Menut, on retrobem la pista. Només queda enfilar els últims metres fins al cim de Sant Miquel del Mont. Ermita, vèrtex geodèssic i àmplies vistes cap a l'Alta Garrotxa, la zona volcànica i el Puigsacalm.
La tornada la fem seguint la pista, al costat mateix de l'antena de comunicacions.