Bernat87

3,0
5,9

Vist 334 gange, downloadet 14 gange

tæt på Camarasa, Catalunya (España)

Pujada al Refugi del xut i la cova de Tabac per la part superior de la serra del Mont-roig.
El track comença per una zona molt emboscada que va seguint un antic camí que hi havia. En aquest cas, és millor pujar pel camí normal fins al refugi del xut. Un cop arribats al refugi del xut es pot passar per la Punta de L'extrem i continuar el camí fins al pic de l'extrem. Des d'aqui hi ha dos opcions, anar seguint el cami marcat fins a trobar el cami principal ue puja fins a la cova del tabac, o en un moment donat surt un sender a mà dreta que va borejant la paret de roca que tenim a ma dreta i on també anem a trobar el cami principal de la covad el tabac però sense fer tanta volta.
Un cop a la cova del tabac es baixa una mica i d'aqui surt un sender a mà dreta que ens retorna cap al cami que em agafat al principi per pujar al refugi del xut.

Una altra opció és pujar per la canal de la feixa, està emboscat però també és bonic.
læskur / shelter

Refugi pletiu de l'extrem o Refugi del xut