Carsali

6. oktober 2021

Optaget

oktober 2021
Vær den første til at klappe
2 kommentarer
Del

Vist 19 gange, downloadet 0 gange

tæt på Sant Iscle de Vallalta, Catalunya (España)

Sant Iscle de Vallalta
Avui fem una circular tota per pista.
Sortim del poble pasem per la Salut, Can Bosc pujem fins a la carretera del Montnegre.
Creuem la carretera i continuem per Can Pera, Can Castellar i algunes cases mes ....
Ens arribem fins el barri de Ca l, Alomar i anem a veure la Pedra del Caparro.
Baixem per Can Palau, fins a can Ginebra i tornem al poble al Parquing.
Salut i Muntanya !!!!!

2 kommentarer

• Foto af kaffenback

kaffenback 8. okt. 2021

Bona i maca ruta pels boscos del preciós Montnegre!! La Pedra del Caparro no la concec, i mira que hi he passat mil cops per allà. El proper la buscaré, que no crec que sigui difícil trobar-la quedant aprop de la referència de l'entrada de Ca l'Alomar.
    Un apunt. Diria que el nom de la primera intersecció que poses, quan travesses la carretera que puja a Font Montegre, és la Creu d'en Magel. Creu com a encreuament s'entén. Recordo el nom per haver-hi passat molts cops de jove, i per fixar-me en els noms dels llocs del Montnegre en un antic mapa de l'editorial Alpina que crec que encara conservo.

• Foto af Carsali

Carsali 9. okt. 2021

kaffenbanck la Pedra del Caparro está una mica mes amunt del barri de Ca l,Alomar es fácil de trobar. La Bona vista está al costat del cirerers d,arboc