CDR Portavella

3,2
6,5

Vist 737 gange, downloadet 15 gange

tæt på Sant Martí de Vinyoles, Catalunya (España)

Una proposta que ressegueix vells camins desconeguts del sud de Les Llosses, des del veïnat de Sant Martí de Vinyoles, a la masia de Portavella i recorreguent el Grau de l'Olla - El Masot - el Serrat de les Marques - el molí de Clarà - masia del Clarà - Masia de Ierra - Masia la Tremolosa - coll Buixader - Masia Portavella.
Per planificar la ruta recomanem que dobleu el temps amb que s'ha fet aquesta ruta.

El Grau de l'Olla

El Masot

Archaeological site

El Serrat de les Marques

Kryds

Si baixem barranc avall fem la variant del Molí de Clarà, si anem amunt directes cap a la masia de Clarà.

A la dreta cap al molí de Clarà i riera de Matamosses, si seguim pista punt anem directes a la Masia de Clarà

A la dreta cap al molí de Clarà i riera de Matamosses

Archaeological site

Masia del Clarà

Kryds

A l'esquerra anem cap a Tremolosa, seguim barranc amunt per anar xap a Coll Buixader i sant Martí de Vinyoles