pep_v

3,7
7,4

Vist 1069 gange, downloadet 11 gange

tæt på La Motte, Rhône-Alpes (France)

Sortim del aparcament de Les Prioux.

Només sortir agafem un camí estret que surt de la banda esquerra de la carretera i fa pujada.

Puja, puja, puja,... fins al circ des Nants. Panoràmica impressionant.
Seguim pujant a mà esquerra... puja, puja, puja... i finalment un petit pla i el refugi al fons.

Des del refugi tenim una excel·lent panoràmica de tota la vall.

Un cop al refugi hi ha varies opcions, nosaltres vam seguir a la dreta cap a l'antic refugi i al lac de Rnée.

De tornada baixem pel mateix camí fins al circ de Nants, un cop allí podem seguir pel mateix camí per on hem pujat o agafar una desviació a mà esquerra que allarga una mica la tornada però val la pena.

Aquest camí alternatiu ens portarà cap el Lac du Clou, després a Montaimont i finalment baixarem per una pista fins a l'aparcament de Pont de la Pêche.

Seguim un tros de carretera i creuarem un pont a mà esquerra que ens durà per un caminet fins a l'aparcament on tenim el cotxe.