Tid  7 timer 9 minutter

3,1
6,2

Vist 536 gange, downloadet 8 gange

tæt på Abella, Catalunya (España)

Caminada que ens durà a assolir el cim del Puig Sestela, gran mirador sobre les muntanyes que conformen les capçaleres del Ter i el Freser. Itinerari marcat amb senyals de PR i Itinerannia. Tot i això, en segons quins trams és perdedor, sobretot passat els estanys del Tarter. Evitar fer-lo en cas de boira o vent.
Itinerari: Refugi Montserrat - Coll del Pal - Puig Sestela - Puig de Coma d'Olla - Portella d'Ogassa - Font de la Baga - Coll del Pal - Refugi Montserrat

-----------------------------------------------------------

Hike to reach the summit of Puig Sestela, a great lookout over the mountain ranges forming the headwaters of the rivers Ter and Freser. The trails are marked with yellow (Itinerannia) and yellow and white (PR) marks. The trail is easy to follow, but it can be tricky to see it in some parts, such as from Estanys del Tarter to Coll del pal.
Itinerary: Refugi Montserrat - Coll del Pal - Puig Sestela - Puig de Coma d'Olla - Portella d'Ogassa - Font de la Baga - Coll del Pal - Refugi Montserrat
Unguarded refuge
Not sure if the water is drinkable