Tid  5 timer 23 minutter

2,7
5,4

Vist 977 gange, downloadet 47 gange

tæt på Mieses, Cantabria (España)

(En el blog, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In the blog, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Picos de Europa) Ruta agosto 2016; 11 km; +700 -700; 5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Càmping La Viorna, Mieses, Cruz de Viorna. Participants: Titin i Miquel. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: moderat (desnivell dret, sense cap dificultat tècnica).

FA ANYS: Potes, amb el nom de “Pautes” consta documentat per primer cop l‘any 847, època de formació dels comtats i regnes peninsulars.

La segona excursió és per pujar a la Creu de La Viorna. La veiem des del mateix càmping on estem, a uns dos quilòmetres passat Potes.

Des del càmping podem veure la Serra de Carielda i la d’Avenas, mirant cap a ponent. El dia comença fresc, però s’anirà escalfant.

La serra de La Viorna està a sobre mateix del... ...