Tid i bevægelse  39 minutter

0,6
1,3

Vist 389 gange, downloadet 6 gange

tæt på Pineda de Mar, Catalunya (España)

Aparquem el cotxe a la bifurcació de Sant Pere de Riu amb la ruta a Quatre Camins. Hem vingut per la ruta de l´ermita de Sant Isidre des de'l poble de Santa Susanna. Els camins han sigut malbaratats per les darrers aiguats. Amb fang i roderes immenses.
Als pocs metres entrem al Planell de l'Antena o Creu de Mas Mates amb diversos camins: el primer a la dreta en pujada el deixem per després. El que queda enfront l'agafo com en uns centenars de metres en baixada. Fins estar a les primeres edificacions( Cal Bec) de Sant Pere de Riu. Després enfilem fins al planell. I seguidament seguim a la dreta. Estem al Bagueny de Cal Marques. Aquest passa per sobre de l'autopista. Gran quantitat de bolets per tota arreu. La pista comença a enfilar-se i aviat apareix una bifurcació. Agafem a la dreta pel camí més estret. Amb poca pujada. Aviat a uns centenars de metres tenim un altre bifurcació. A la dreta porta a La Guàrdia. Al front, el camí que va al Sot de Can Cases, i a Can Cases. Escollim a l'esquerra en baixada. Que ens dirigeix cap a Sant Pere de Riu.
Una vegada estem al planell, agafem ara el camí en pujada que ve al front on hi ha una antena de comunicacions. Grans roderes pels aiguats darrers. Va pujant, fins a la bifurcació que dirigeix més amunt a Quatre Camins, can Pep Bufi (esquerra), o a Sant Isidre(dreta). Ara ja tornem en direcció al planell i al punt d'origen.

LLOCS D'INTERÈS :
SANT ISIDRE: capella moderna. Dintre d' un bosc d' eucaliptus.
SANT PERE DE RIU: Del segle XI, de portada barroca, absis llombard-romanic, rera del campanar hi ha un mirador o comunicar, unit per un petit pont. En el segle XVII fou ampliada. En el camí es va trobar necròpolis medieval. Tres tombes en els esglaons d' entrada, i dues davant la porta.
LA GUARDIA. És el turó davant de Sant Pere de Riu. On es llencen des d' el cim els parapents
BOSCOS D'ALSINES I PINS: en la pujada a La Guàrdia. I al voltant de Sant Pere de Riu.

Inici: Encreuament Can Bufí i Sant Pere de Riu

Planell de l'Antena. Bifurcació a dreta(recte)

Anem primer a dreta, o més aviat recte

Camí a La Guardia

Un munt de bolets

Bifurcació a dreta

Camí a dreta amb menys desnivell

Un altre bolet

Camí

Encreuament a La Guardia, a la font del Boter, o tornada

A la dreta pujada a La Guardia. El del mig a la Font del Boter, a la dreta en baixada caní de tornada.

Vistes Sant Pere de Riu

Kryds

A la bifurcació agafem el camí en pujada