Tid  5 timer 33 minutter

2,6
5,1

Vist 242 gange, downloadet 24 gange

tæt på Herbeset, Valencia (España)

Aquesta ruta circular ens porta a visitar el riu Cervol i el seu naixement.

ACCÉS:
Des de Morella seguim la N-232 direcció a Torremiró i als 3 km passat el poble ens desviem a la dreta per una pista asfaltada que ens porta a la Carcellera o al Mas de la Font d'en Torres, als voltants d'aquest mas hi ha un petita esplanada on podem deixar els cotxes i començar la ruta.

ITINERARI:
Una ruta excel·lent, amb poc desnivell i de gran riquesa paisatgística per la quantitat de racons que anirem visitant: la Font de l'Esperança, els quatre salts o cascades del barranc del Cap de Terme, la Font Donzella, els gorgs que hi ha sota la Font Donzella, el Toll Blau i, per descomptat els Ullals de la Carcellera (Naixement del Cérvol.)

La millor època per fer aquesta ruta és a la tardor o a la primavera i mes després de les pluges.
També destacar els bons trams de senda coberts per l'abundant vegetació i que fan que caminar sigui un plaer.

ATENCIÓ:
Caminar a les muntanyes pot ser una activitat perillosa segons el perfil de la ruta, és aconsellable tenir un mínim de formació, experiència i saber planificar l'activitat abans de sortir.
Cadascú és responsable de les seves decisions, les seves accions i la seva seguretat.
Aquest itinerari es proporciona només amb fins informatius i no implica de cap manera la responsabilitat de l'autor.
En qualsevol cas, l'autor no es fa responsable i declina tota responsabilitat en cas d'accident.