Tid  5 timer et minut

2,7
5,5

Vist 107 gange, downloadet 4 gange

tæt på El Bruc, Catalunya (España)

Caminada circular per el Parc Natural de la Muntanya de Montserrat per anar a visitar la Roca Foradada.
Aparquem a la carretera de Montserrat i comencem la caminada passant pel punt d'informació turística de Can Maçana. Per el camí de les Boïgues arribem a l'Era dels Pallers i les roques d'Els Pallers.
Passant per la part baixa de Les Agulles arribem al Refugi Vicenç Barbé, refugi de la zona de Les Agulles.
Segim pujant fins passar el Pas del Príncep des d'on el camí es fa més planer i passem per la Font de l'Esllavissada arribant al coll del Port i la Font del Coll del Port. Estem a baix de la zona dels Frares Encantats. Baixem per un camí amb forta pendent fins el Camí de La Foradada des d'on ja podem veure la silueta de la Cadireta i el forat de La Roca.
Per pujar a la Roca Foradada hi ha un corriol amb zones de grimpada però assequibles per tothom qui estigui acostumat a caminades per muntanya. A la Roca Foradada feia un vent fort i sustingut.
Vam voler visitar també les ruïnes de l'Ermita de Sant Pau Vell, un lloc idíl.lic amb grups de gent fent meditació i el Castell de La Guàrdia o de Bonifaci datat al segle IX i on només queda un tros de paret, però val la pena pujar fins dalt del turó.
Per baixar fins a l'aparcament de la carretera vam passar per un corriol poc marcat però amb algunes fites fetes amb piletes de pedres.

Em queda pendent per una altra vegada fer la travessa dels Frares Encantats!!