Tid  6 timer 40 minutter

3,7
7,5

Vist 8606 gange, downloadet 308 gange

tæt på Vilanova de Meià, Catalunya (España)

De l'Hostal Roig a la Cabana dels Pastors, el Forat del Gel (espluga dels Correigs), retorn a la cabana, pujada al Mirapallars, Puig del Camí Ramader i retorn per la Coma Gran.
Notes:
La baixada de la Cabana dels Pastors al Forat del Gel té molt pendent. En cas de terreny humit requereix molta precaució.
El camí habitual de retorn va fins al Pas de les Eugues i baixa per la Coma Gran. En aquesta ocasió, per fer drecera, baixem directament del turó situat a ponent del pas cap a la coma, fora de camí, però per terreny franc.
Àlbum d'imatges a https://photos.app.goo.gl/13TMFMYyPHTZjm5EA

Vis mere external

Segons a quina cartografia se l'anomena Tossal de Mirapallars i Urgell

2 kommentarer

• mikebalaguer 13-04-2011

Molt bona ruta, jo la faig de tant en tant, l'ultim aquesta tardor, fent tambe de pas, el tosal de la torreta, i d'allí fins a Mirapallars, molt recomanable fins i tot l'he fet amb el meu fill de 9 anys (sense baixar al forat del gel)

• Foto af margalida

margalida 25-07-2016

I have followed this trail  Vis mere

Forma maca. Gracies per compartir-la!!