Tid  3 timer 32 minutter

2,6
5,2

Vist 126 gange, downloadet 3 gange

tæt på Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Hem fet aquesta sortida prenent de base el track: Les planes - riereda - la floresta Feta pel company de Wikiloc: thedude.
PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• La Riera de Vallvidrera que tant abans com després de Can Bosquets té entorns molt agradables, per la seva vegetació, arbres monumentals, soroll d’aigua i el cant dels ocells.

• Salts d’aigua

• Gaudir de corriols del voltant de la riera.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Els accessos d’aquesta ruta es poden fer amb transport públic. L’hem començada a l’estació de Les Planes dels FGC i l’hem acabada a l’estació de La Floresta dels FGC.

• Hem buscat la font de can Balasc i ens hem quedat amb el dubte de si estava en un lloc sense accés, en definitiva: no l’hem trobada. I amb la de Can Bosquets ens ha passat el mateix, en teoria, segons el mapa, hi estàvem a sobre, però no l’hem vista.

• Al voltant de la riera, a voltes, el camí té diverses alternatives, no és problema.

• La ruta té dues parts ben diferenciades, la primera la de riera que és molt bona, fins a un pont prop de Can Modolell, per on passa el GR 96 que només toquem, bàsicament son corriols. I la segona que és més per pista que puja a Vallpineda i La Floresta, més monòtona, però que ens dona idea de l’entorn i situació on estem.

• En el camí s’hi troben deferents opcions, per a nosaltres és bo fer-la amb GPS.

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

PERFIL

El perfil és indicatiu: el que em dona el telèfon que porto.

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 34. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complet de la ruta .
Togstation

Gran descripció Manel_49. Gran quantitat material fotogràfic.Força i endavant¡¡

• Foto af Manel_49

Manel_49 18-03-2021

EI EMILI, gràcies pel teu comentari. La part de la ruta de la riera de Vallvidrera sensacional! L'arbre que tu has identificat com un pollancre: bona feina. És singular i digna de ser visitat, surt en una foto en un del "WP's" anomenats com de Riera al costat de persones per poder apreciar la seva magnitud . Salut i Cames!!!!

• Foto af EMILI ORSO

EMILI ORSO 19-03-2021

La parroquia de la Mare de Deu de Montserrat, es de la primera meitat del segle XX. Pertany als jesuites, I al bisbat de Terrassa.
    La font de la Mina, es de la Fundació Prodis, ONG per a discapacitats, Casa i pista polideportiva. Son a Terrassa. La seu es a Madrid.

• Foto af Jorditoms

Jorditoms 19-03-2021

Jeg har fulgt denne rute  Vis mere

Manel!!! que buena ruta! la conozco y sé lo divertida que es!!! a mi Cascada de Can Bosquets me encantó!!! no sé si en verano esté o no,pero si está te aseguro que me voy a ir a dar un chapuzón! de eso que no te quepa la menor duda!!!!

Un abrazo

• Foto af Manel_49

Manel_49 19-03-2021

Jorditoms, gracias por tu valoración y comentarios. Es una salida asequible con una primera parte, la de la Riera de Vallvidrera, muy recomendable. Salut i Cames!!!!

EMILI gràcies per la informació. No ho coneixia. I la font de la Mina em va passar per alt: m'estic fent gran! Salut i Cames!!!!