Wikiloc will stop soon for maintenance

Afstand

Optaget

december 2016

Søg vha. Udvalgt Område

Find ruter der starter eller går igennem dine valgte områder

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Søg vha. Udvalgt Område Søg vha. Udvalgt Område
Vær den første til at klappe
Del

Vist 222 gange, downloadet 6 gange

tæt på Poblet, Catalunya (España)

Un bonic tomb per conèixer una mica més els Boscos de Poblet.
Hi han dos curts trossos que es va sense camí. Un es al final d'una pista minera per enllaçar amb un altre, a un nivell superior, son pocs metres però el bosc es una mica espès, hi han rastres però no he sabut qual era el més bo. El tros següent es pot estalviar fent un retomb, però pel fàcil que es crec que val la pena. Els dos son per arribar finalment a la pista que va pel peu del cingle del Roc de l'Àliga.
Desprès del Coll de la Mola, el track que portava de referència m'ha fet dubta molt. Aconsello agafar el GR, baixar, i de seguida quan aquest giri a ma dreta, seguir el barranc avall, es sender i està força trillat.
Poso moderat, crec que ho es. Part de les pistes mineres estan brutes, encara que es deixin passar be. Hi ha el tros sense camí. I si el tomb està una mica moll, hi han moments que el terreny està una mica relliscosos.,