T3.Vili

4,2
8,3

Vist 766 gange, downloadet 4 gange

tæt på Oberkrimml, Salzburg (Austria)

Óriási méretű vízesés(sorozat) jól kiépített, de igen meredek gyalogúttal. Sok kilátópont található közvetlenül a víz mellett. A felső szakasz felett még nyugodt, szelíden kanyargó a folyó meredek hegyoldalak között, ahol további számos vízesés látható. A völgyben családi fogadók (*.alm). Többen kerékpárral jöttek kerülő úton. A községből iránytaxi (mikrobuszok) is igénybe vehető.
A visszavezető úton egy darabig a régi, szűk csapáson mentünk, ami hangulatosabb, de esőben veszélyes lehet a felső szakaszon. A "főút" a tömeg és a meredekség miatt fárasztóbb volt lefelé.
Information

Pénztár - belépés

A vízesés alja

A felcsapódó hatalmas víztömeg- pára miatt esőkabát szükséges közvetlenül az aljánál!

1. kilátó

Söllnalm - 1585 m

Kryds

Régi túraút + szűk alagút autóknak - 300 m

vissza a fő túrista útra

Hiba volt, mert a lefelé gyaloglás a meredek, bár síma úton jobban igénybe vette a comb és talp izmokat, mint a régi ösvény. Plusz a tömeget is kerülgetni kell!