← En del af Kapıormanı Dağları

Min Højde

Rutetype

Løkke
  • Foto af Kirpiyani Yaylası Kampı Yürüyüşü ( 2011 09 )

Tid

3 timer 7 minutter

Koordinater

Uploadet

22. februar 2021

Optaget

september 2011

Opret rutelister

Organiser dine favoritruter i lister, og del dem med dine venner.

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Opret rutelister Opret rutelister
Vær den første til at klappe
Del

Vist 25 gange, downloadet 0 gange

tæt på Celâller, Sakarya (Türkiye)

Yola 17 Eylül sabahı günün ilk ışıkları ile çıktık. İlk durağımız Kirpiyani yaylası. Sonra kayın ormanları içinde, su kenarında kamp kurduk. Sekiz kişiyiz ve hemen hemen herkes fotoğraf meraklısı, doğa tutkunu. Maksadımız bölgenin keşfini yapmak. İlk gün bir kısmımız kampın işleri ile uğraşırken diğer bir grup küçük bir çevre keşfine çıktı ve sevimli bir karaca ile karşılaştı. Bölge çok canlı ve hareketli. Akşam çorba, soslu makarna ve közde pişmiş biber, soğan, sarımsak, patlıcan dan oluşan lezzetine doyamadığımız bir salata ile miğdemize ziyafet çekip kendimizi doğanın o muhteşem huzuruna bıraktık.

Ertesi gün yolumuz uzun. hemen hemen tüm bölgenin keşfini yapıyoruz.Belengerme, Karagöl yaylası, Sultanpınarı yaylası, Acelle yaylası ve Kılıçkaya görme şansına sahip olduğumuz diğer güzelliklerdi. Bir sonraki kamp noktamız için harika bir bölge belirledik ve günün son ışıkları ile dönüşe başladık. Yorucu ama keyifli bir günün sonunda keşfi tamamladık...