Afstand

24. april 2018

Optaget

april 2018
Vær den første til at klappe
Del

Vist 170 gange, downloadet 7 gange

tæt på Bunyola, Baleares (España)

Duració: 3h
Dificultat: Mitjana, per anar al cim i trobar la cova de s'Aigua es requereixen coneixements d'orientació.

Partim de l'àrea recreativa de Cas Garriguer, per la pista forestal que queda damunt aquesta, en pocs minuts s'arriba a una bifurcació (WP1) on agafarem el desviament de la dreta i seguirem fins a trobar una altra bifurcació, aquest cop agafarem el camí de l'esquerre, el qual té a la seva dreta un pou. Per aquesta pista forestal no ens hem de desviar i hem de seguir sempre pel camí principal (que és el més ample) fins a arribar a una desviació de camins, el de l'esquerre, estret, sirà el nostre camí de tornada però ara seguirem pel camí principal girant cap a la dreta, on passarem un dipòsit d'aigua contra incendis. Aquest camí ens durà pràcticament fins al cim del Puig de na Marit (WP3). Un cop al punt més alt només és recomanable buscar el camí al cim si es tenen nocions d'orientació, ja que el camí es perd ràpidament i no hi han indicacions de cap tipus.

Tornam pel camí que hem vngut fins a trobar la darrera desviació (WP4) i, aquest cop ens desviarem cap a la dreta per un caminoi molt estret que primer baixa i finalment acaba ascendint. Trobarem una desviació (WP5) on s'observa que hem de girar a l'esquerre i després arribarem a la cova de s'Aigua, que la trobarem a 50m del final del camí estret, a la nostra esquerre i marcada amb punts vermells a un arbre a l'esquerre del camí (WP6).
Finalment sortirem a la pista forestal principal i tornarem cap a l'esquerre fins a trobar a la dreta una desviació(WP8), que agafarem i seguirem recte fins a arribar altre cop a l'àrea recreativa de Cas Garriguer.

Desviament Dreta

Inici tirany al cim na Marit