Tid  5 dage 3 timer 36 minutter

Uploadet 29. september 2017

Optaget september 2017

Vist 70 gange, downloadet 1 gange

tæt på Bagà, Catalunya (España)

Es tracta de una part de l'itinerari "Els Cavalls del Vent". Deixarem el cotxe al poble de Saldes i amb taxi ens traslladam al Refugi de Rebost. L'endemà començam a caminar en direcció del Refugi Niu de l'Aliga, on dormirem. Al següent dia anarem cap a les Penyes Altes i al Coll de Moixeró, on deixam les marques taronges i seguint fites per un tirany arribam al Refugi de Sant Jordi. L'endemà pujam al Coll de Pendís i seguint les marques taronges anam aprop de la carena en direccio al Refugi de Prats d'Aguiló. El matí següent pujam cap el Pas dels Gosolans seguint les marques blanques-grogues (no vaig veure marques taronges) D'allà anam cap el Refugi de Lluís Estasen, on dormirem. El matí del dia després anam cap el Refugi de Gresolet i l'endemà al poble de Saldes, on teníem el
cotxe.
Varem utilitzar el mapa i guia "Cavalls del Vent" de l'Editorial Alpina, excepte pel bocí que baixa del Coll de Moixeró al Refugi de Sant Jordi, per la qual cosa es pot emprar el mapa i guia "Muntanyes Màgiques" de la mateixa editorial.

CollBassotes

Hi pal indicador. Prenim la pista que va cap Mirador Gresolet, més enllà del Refugi Estasen. Caldrà deixar la pista cap a la dreta per un tirany que puja, seguint senyals taronja.

CollCollell

CollComabella

CollComafloriu

CollDentall

CollJou

CollMoixa

CollMoixero

Hi ha un pal indicador de Font del Faig, Indica el Refugi de Sant Jordi, que també es diu Refugi de la Font del Faig. Aquí deixam la GR-150.1 i les senyals taronja de "Els Cavalls del Vent"

CollPendis

CollRaset

CollVimboca

Creueta

DesviacioEstasen

Les senyals taronges ens duen per un tirany que puja, deixant la pista que va cap el Mirador del Gresolet.

DesviacioPratsAguilo

Aqui prenim cap el nord (baixant) seguint les senyals taronja.Deixam la GR-150.1 que puja cap el Comabona.

DesviacioSaldes

Aqui deixam la pista. Hi ha pal indicador cap a Saldes.

MiradorGresolet

RefugiNiuAliga

Refugi Niu de l'Aliga

RefugiPrastAguilò

Del Refugi de Prats d'Aguilo fins el Pas del Gosolans no vaig veure senyals taronges. Vaig seguir senyals blanca+groga del Cami dels Segadors (PR-124)