Tid  4 timer 8 minutter

2,3
4,5

Vist 319 gange, downloadet 9 gange

tæt på Campdurà, Catalunya (España)

A la primera arribem a l'inici, o no. Les Sisters estàn preparades.
Castell de Barbavella, sense majestuositat ni honor ens dóna la sortida.
Can Cornei i enfilem de valent amb la companyia del Torrent de Can Verai fins al Coll en la Muntanya del Congost.
Passem per les restes de les trinxeres, excavades a la roca perquè pugués passar el tramvia aeri que venia del carregador de les mines fins a la fàbrica Pagans.
A La Rodona deixem la pista i agafem un petit corriol, no sense alguna queixa, doncs baixa de forma notòria.
Unes inscultures en un roquissar, amb cassoletes i reguerons ens dóna que parlar.
Arribem a la font del Castanyer, amb la seva barraca, en un paratge selvàtic i ombrívol.
Descendim pel torrent per arribar a Els Sants en un Clot paradisíac i humit a la Valltorta.
S'explica les troballes d'unes relíquies d'uns sants màrtirs, per part d'un pagès, unes llums i una vinya.
Enfilem camí cap a les Mines Victòria pel Torrent de les Mines, accedim a la zona del Carregador i el pont.
Trobem a uns PERDUTS
Visitem les mines per diferents galeries,( MÀXIMA CURA PER LES PETITES COLÒNIES DE RATPENATS QUE HI HABITEN)
Enfilem camí de tornada per la falda de la Muntanya de St Miquel cap el bosc de L'Artiga per tornar al final de la ruta.