Tid  3 timer 20 minutter

3,5
7,0

Vist 6382 gange, downloadet 259 gange

tæt på Tossa de Mar, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al costat del pàrquing que hi ha a la zona esportiva de Tossa.
Anem cap un pont que travessa la riera i agafem un camí cap a l'esquerra. El camí és ample i de constant pujada a vegades més costeruda i a vegades no tant, però és fa força bé. Tota la caminada està molt ben senyalitzada o sigui que només cal anar seguint les indicacions cap al Puig Cadiretes. Anem passant pel Coll del Sastre, pels pins del Bisbe i arribem a la Mare de Deu de Gracia. Seguim pujant sempre acompanyats per alzines sureres mig despullades i a partir d'una alçada per boniques vistes del mar. Arribem també a unes roques a l'esquerra del camí que ens donen una gran vista panoràmica de Tossa, dels boscos i del mar.
Continuem i després d'una estona en que el camí ja planeja trobem un indicador cap al Puig Cadiretes i agafem un corriol a l'esquerra que en pocs metres ens hi porta. Pugem al vèrtex geodèsic, avui amb dos pessebres, i contemplem un paisatge extraordinari des de Tossa fins les muntanyes nevades del Cadí.
Tornem pel corriol i ara anem cap a l'esquerra en direcció a la Vall del Roc. El camí va perdent alçada ràpidament. Ens segueixen acompanyant alzines sureres i boniques vistes panoràmiques. Després els pins van guanyant terreny i ja arribant a Tossa passem per una llar de gossos abandonats, una depuradora i arribem al Parc de Sa Riera. Contemplem el majestuós i gros pi de Can Martí i arribem de nou al cotxe.
Després a fer un bon dinar al restaurant Rem Vell, davant de la platja.