Tid  5 timer 4 minutter

3,7
7,4

Vist 93 gange, downloadet 3 gange

tæt på Planoles, Catalunya (España)

Accedim al punt de sortida, des de Planoles per la ctra. asfaltada fins l'aparcament que hi ha just avans de la barrera que tanca la ctra.

Continuem, ara ja a peu, per un tram de ctra. asfaltada fins el Collet de les Barraques, aquí ja agafem el GR-11, i per pista/camí, arribem al Torrent, on hi ha un pont de fusta i la font de l'home mort.

Creuem el Pont, i seguim per el caminet que hi ha a l'esquerra del torrent, amunt, per aquesta coma, el camí ès empinat,

Em de remuntar el torrent, pel millor lloc on podem, fins que veiem a l'altre costat (la dreta), unes marques de color blanc, l'hem de creuar per seguir-les amunt.

Com ès una coma molt oberta, no tenim problema, i passem per allá on ens va millor.

Continuem marques blanques amunt, en elgùn tram no hi ha camí definit, peró hem d'anar amunt, i així ho fem.

Arribem a les envistes del Collet dels LLadres, una mica a camp i a través, ens ho marquen, un paravent gran de pedra, i una fita de formigó. trobem una tanca de filat a la nostra esquerra, al costat d'una pista, creuem la tanca, per un lloc esprés, i continuem per la pista, que ens duria al Puigmal, en una reconada, girem a la dreta i remuntem fins la Tossa del Pas dels LLadres, on hi ha un telesquí.

Baixem una mica pel dret, peró seguint unes marques blanques i alguna fita de pedra, fins a ennllaçar amb la pista del costat del Pas dels Lladres.

Seguim aquesta pista, fins que el GPS ens fa girar a l'esquerra, per anar al Pic Dorri.

Ara ja només ens cal baixar, trobem fites que ens marquen la ruta, seguim un bon tram la tanca de filat, ès tot pista, que ja no la deixem fins que desemboquem a la ctra, asfaltada que ens ha de dur al Punt de Sortida.