Moving time  en time 15 minutter

1,2
2,4

Vist 30 gange, downloadet 0 gange

tæt på Sant Joan de Vilatorrada, Catalunya (España)

Venint de Vic per la C-25 i després de Sant Joan de Vilatorrada agafem la sortida 126 i tornem en direcció cap a Sant Joan de Vilatorrada per l'antiga carretera de Rajadell. Un cop passat el Celler El Molí, girem a l'esquerra per un camí sense asfaltar i aparcarem el cotxe al primer lloc que poguem.
Allà comencem a caminar. Hi han diferents camins per pujar al Collbaix, nosaltres en triem un que va pujant fent ziga-zagues perquè el terra és mullat i el fang rellisca molt.
Un cop a dalt la vista és magnífica, encara que avui hi ha boira.
Es tracta d'un altre 100 cims del llistat de la FEEC.
Per baixar i per fer una mica més llarga la caminada, decidim anar carenejant, passant per dos altres "cims" menors, un d'ells marcat amb una fita de pedre molt ben feta, fins arribar a una pista més ample. La seguim només uns 50 metres ja que a l'esquerra trobem el sender que ens portarà fins al lloc d'inici, un cop hem passat pel costat de les dues basses del Celler El Molí.
L'he calificat de moderada pel fang i les relliscades que hem patit, amb el terra sec és fàcil.