Tid  5 timer 41 minutter

3,8
7,5

Vist 13 gange, downloadet 0 gange

tæt på La Ral, Catalunya (España)

Caminada des de la collada del Sitjar als cims del Puig Ou (100 cims de la FEEC) i el Talló, amb el següent recorregut:

Collada del Sitjar – Avenc de la Tomba del Sitjar – fageda del Sitjar – PR C-186 – Miradors – basses del Sitjar – coll de Canemar – coll de la Bau – coll d’Arrencafels – ras del Freixe – Puig Ou – mirador de la Creu – coll Salgà – camp de Dalt – collada de Resclusanys – les Colladiques – el Talló – grans Faigs baixant del cim – collada del Faig – collada de Resclusanys – portell de les Roques – camp de Dalt – camí de Resclusanys i Oix – coll d’Arrencafels – coll de la Bau – coll de Canemar – arribada a la collada del Sitjar.
Atenció.-
Per arribar a la collada del Sitjar, ho hem fet per la pista asfaltada en bon estat, que surt des del càmping de Camprodon passant per la desviació al Santuari del Remei. A la tornada, ens hem desviat per la pista també asfaltada que va directe a Sant Pau de Segúries.
Parkering

01 Collada del Sitjar

Risiko

02 Avenc de la tomba del Sitjar

La Tomba del Sitjar es una cavitat emblemàtica del Ripollès, no es gaire visitada degut a les deixalles que resten a dins des de fa anys, posant en perill els aqüífers.

03 Mirador 1

Lake

04 Basses del Sitjar

05 Mirador 2

06 Coll de Canemar

07 Coll d' Arrencafels

Bjergtop

08 Puig Ou

El puig Ou esta situat a la serra de Llor entre les valls del Bac al sud, i la vall de Baget al nord. És un cim de carenes arrodonides i de prats verds, no gaire alt i no massa visitat, però el paisatge que es veu des del cim és extraordinari, amb tot el Pirineu oriental a tocar de la mà. Tot el camí que farem per arribar-hi és per dins d’ombrívols boscos de faig alzines i roures, per camins clars i nets i sense gaires desnivells.

09 Creu Puig Ou

10 Coll Salgà

Bjergtop

11 El Talló

El Talló és una muntanya de 1.277 metres que es troba entre els municipis de la Vall de Bianya, a la comarca de la Garrotxa i de Camprodon, a la comarca del Ripollès. Està situat a uns 1,7Km a l'Est del Puig Ou, i com aquest també separa la Vall del Bac, al Sud, i la Vall de Bolòs i Salarsa al Nord.