Tid  3 timer 17 minutter

1,7
3,4

Vist 2014 gange, downloadet 182 gange

tæt på Les Sobiranes, Ordino (Andorra)

Espectacular ruta per tota la familia , facil , bonica intensa

Cercle de llacs que cal fer algun cop. Ruta circular que dona la volta a el cercle de Tristaina de forma anti horaria

Hi hem estat 3 h pero amb parades i dinar i fotos ....

Sortim del parquin que hi ha a 300 m del la O de ferro gran on agafem un sender molt marcat . El lloc es molt freqüentat lo que provoca que hi ha milers de senders pero be tots porten a Roma.

Al inici de la ruta el cartell indicatiu et proposa unes rutes nosaltres passarem per tots i cadascun dels llac.

Ruta segura per gossos i canalla

Espectacular ruta para toda la familia, facil, bonita intensa

Círculo de lagos que hay que hacer alguna vez. Ruta circular que da la vuelta a el círculo de Tristaina de forma anti horaria

Salimos del parquin que hay a 300 metros del la O de hierro grande donde cogemos un sendero muy marcado. El lugar es muy frecuentado lo que provoca que hay miles de senderos pero bueno todos llevan a Roma.

Al inicio de la ruta el cartel indicativo te propone unas rutas nosotros pasaremos por todos y cada uno de los lago.

Ruta segura para perros y niños