Tid  4 timer 29 minutter

2,5
5,1

Vist 2486 gange, downloadet 125 gange

tæt på Caserío de Ca’n Rosell, Catalunya (España)

La ruta va conençar en una zona d'aparcament que hi ha a prop del castell de Subirats. Des d'aqui vam anar seguint un corriol de pujada. Al cap d'un km. vam arribar a la zona dels Flandes dels Casots. Es tracta d'una zons molt maca en que es passa pel mig d'unes roques partides ( escletxes). Es tracta d' un pas molt dificil a causa de l'estat del corriol, que es troba ple de bardisses. Hi passa molt poca gent i en questió de dies la vegetació fa desaparèxer el camí. La resta del trajecte es fa, de manera essencial per pistes que estàn en molt bon estat. A uns dos km. d'arribar al castell de Subirats vam entrar al bonic Avrnc de l'Ordal. Des d'aqui ja comencen les vistes sobre el bonic Castell de Subirats
Bons ruta que només te un punt molt conflictiu que son els Flandes dels Casots.
La ruta te un problema tècnic: tenia wikiloc en modus Pausa i des del km 1,8 fins al 2,2 em em va marcar una línea recta. No es complicat trobar la pista i no crec que m'hagi "menjat" gaires metres de trajecte.
Cabana
Pista que seguim

10 kommentarer

• Foto af Galutxo Baltassana

Galutxo Baltassana 21-02-2016

Ruta practicament identica a la proposada pel usuari Ramon Carbo.

sabategalofre 22-02-2016

Es normal que sea casi idéntica s la de Ramón Carbó pues íbamos en el mismo grupo

• Foto af Galutxo Baltassana

Galutxo Baltassana 22-02-2016

En qualsevol cas, la que aquí ens ocupa ens aporta més informació pels punts d'interès marcats (waypoints).
    Mercès!

• Foto af Meli Camara

Meli Camara 30-01-2017

Ahir vaig passar per les bardisses k en desembre 2015 vam obrir, i encara en pot pasa. Pero desitjo k passeu molta gent perquè no es torni a perdre aquesta circular.

• Foto af annabelrofin

annabelrofin 08-10-2018

I have followed this trail  verificeres  Vis mere

Bonica i variada. Gràcies per haver-la compartit.

sabategalofre 08-10-2018

Merci per la valoració annabelrofin

• Foto af Meli Camara

Meli Camara 09-10-2018

Annabelrofin. Como estaba el tramo despues de les Flandes. Hace tiempo que no hago esta ruta desde que la diseñe y crée.

• Foto af annabelrofin

annabelrofin 09-10-2018

Està força tapat, jo vaig haver de passar mig ajupida, però es pot passar. Es nota que de tant en tant hi passa algú, tot i que s'ha d'anar en compte per no enganxar-se amb la motxilla. És un tram divertit. Gràcies per haver-lo obert.

• Foto af Pep B.

Pep B. 08-09-2019

I have followed this trail  verificeres  Vis mere

Hem fet aquesta ruta 2 o 3 vegades perquè ens agraden molt les Flandes i les vistes i entorn es molt maco per fer en una matinal. A les Flandes el track dona varies voltes que suposo que es per veure l'entorn però pots anar recte a costat de la parat i no hi ha cap problema per passar ara, inclús hi ha cordes que no hi eren. Per tan i pot passar tothom fàcilment. Quan el track marca línia recta passat les Flandes, pots seguir el camí de la dreta i tornes al track fàcil. Les vistes al baixar, del castell, el Penedès i Montserrat increïbles.  Hem fet amb 2,45h.

sabategalofre 08-09-2019

Merci pel teu comentari Pep B.