Volvo

3,4
6,8

Vist 2357 gange, downloadet 75 gange

tæt på Sentmenat, Catalunya (España)

La sortida d'avui l'hem feta pel motiu d'anar a veure els salts d'aigua de Guanta i de Montllor, la nostra sorpresa ha sigut que després de la pluja feta els salts estaven secs o amb molt poca aigua.

Hem aparcat el cotxe al peu del Castell de Sentmenat, passarem per davant de la masia de Can Fruitós, veureu un cartell que diuen a Can Sanosa, l'agafem però abans d'arribar a la casa agafarem un corriol que ens porta a la font del Bou abans d'arribar a la font, trobarem un corriol amb un senyal que diu salt de Guanta si l'agafeu, ús perdéreu la font, que el paratge és molt maco i també anireu al salt, creuarem la riera dirigint-nus al Salt el corriol, esta molt malament degut als arbres tombats pel temporal de l'any passat, per aquest motiu he posat la caminada de moderada, arribem al salt i el forn de calç, trobarem una petita roca que ens dificulta la pujada però ajudats per una corda que es troba allà pujarem sense dificultat, anirem sortejant els pins tombats, anirem a la carretera que ens portara a Guanta on esmorzarem

Tornarem emprendre la marxe per anar a veure l'altre salt el de Montllor, camí amb bastant de pedra solta, baixem cap al torrent de Montllor, veurem el salt i al costat veurem, unes escales que ens porten a la Font del Llorer i la Font de la Fagina molt ben condicionades les dues fonts

Seguim el corriol, passarem per davant de Can Montllor on ens retrobarem el camí que abans i hem pujat trobarem un corriol a mà dreta, l'agafarem i ens portara a Can Vinyals on tornarem a trobar el camí de pujada i al castell de Sentmenat lloc d'on hem sortit.

Pista
Pista
Calle

• esteve1949 18-01-2018

I have followed this trail  verificeres  View more

Es por millora,una mica més llarga i més Orriols.