Afstand

Optaget

juli 2011

Udendørs Navigation

Følg millioner af outdoor-ruter med din smartphone. Også selv om du er offline!

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Udendørs Navigation Udendørs Navigation
Del

Vist 1925 gange, downloadet 28 gange

tæt på el Quer Foradat, Catalunya (España)

Surt de Cava pel carrer de la Casota (nord-est) i puja cap al punt anomenat camp de Castell, on cal prendre la branca esquerra. Travessa els camps de Cava, passa per les Teuleries –de les que en queden poques restes visibles– i surt a coll de Cristià. Un cop travessat el coll, va baixant per un bosc de pins. Després, vorejant antics camps de conreu, ja es divisa el roc del castell del Quer, on s’arriba en poca estona entrant a tocar la font de l’Andreu. És un camí recomanable per fer-lo a l’estiu, usat des de temps immemorial i que enllaça Cava amb el Querforadat per la via més curta possible,. A coll de Cristià hi havia una branca del camí en direcció nord –no senyalitzada– que comunicava Cava amb els llocs de Barguja, Bar i Toloriu.