nouxe

Optaget oktober 2020

5,0

Vist 18 gange, downloadet 1 gange

tæt på Tiebas, Navarra (España)

6ª Etapa Camí Aragonès Tiebas Puente de la Reina 21 Km i 184 metres de desnivell segons el gps,
Bjerghytte

01 Tiebas

Tiebas-Muru Artederreta (oficialment en castellà Tiebas-Muruarte de Reta) és un municipi de Navarra, a la comarca de Cuenca de Pamplona, dins la merindad de Pamplona.
Picnic

02 Olcoz Vending

Biurrun-Olcoz (en euskera Biurrun-Olkotz) es un municipio español de la Comunidad Foral de Navarra, situado en la Merindad de Pamplona, en la comarca de Puente la Reina, en el Valdizarbe o valle de Izarbe y a 18 km de la capital de la comunidad, Pamplona. Su población en 2017 fue de 207 habitantes Degut al covid tot esta tancat, hi ha una maquina de vending a l'entrada del poble.

03 Enériz

Eneritz (cooficialment en castellà Enériz) és un municipi de Navarra, a la comarca de Puente la Reina, dins la merindad de Pamplona. Les festes patronals se celebren el 8 de setembre. Degut al Covid no varem trobar res obert.
Religiøst sted

04 Ermita de Nuestra Señora de Eunate

Santa Maria d'Eunate és una església romànica situada en el municipi navarrés de Muruzábal, prop de Puente la Reina. L'arcuació poligonal que l'envolta és l'origen del seu nom, ja que Eunate significa «cent portes» en basc. Senzilla, original i misteriosa, construïda el 1170. El misteri no aclarit sobre el seu origen i la seva inquietant interior aviven l'interès d'aquest temple que va ser hospital de pelegrins, dormitori de difunts, far-guia per a caminants, lloc de culte cristià i santuari tel·lúric per als que busquen forces esotèriques.

05 Obanos

Obanos és un municipi de Navarra, a la comarca de Puente la Reina, dins la merindad de Pamplona. És format pels barris de San Juan, San Lorenzo, San Martín i San Salvador. Aquí vam trobar el primer bar en tot el camí, parada tècnica i una Cerveza fresca, ens lo hem guanyat.
Bjerghytte

06 Puente la Reina/Gares

Puente la Reina és un municipi de Navarra, situat a la comarca de Puente la Reina a 24 km de Pamplona, que té 2.546 habitants i 39,7 km² de superfície. Limita amb Belaskoain i Zabaltza al nord, amb Mendigorria al sud, amb Guirguillano, Mañeru i Artazu a l'oest, i Obanos i Legarda a l'est.