davecr

Min Højde

Rutetype

Løkke
  • Foto af Cales de Port de la Selva - (Tavallera - Talabre - Galera - Fornells i Tamariua)

Tid

8 timer 34 minutter

Koordinater

Uploadet

31. august 2015

Optaget

august 2015

Live Tracking

Del din placering med venner og familie under en aktivitet.

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Live Tracking Live Tracking
Vær den første til at klappe
Del

Vist 1408 gange, downloadet 47 gange

tæt på el Port de la Selva, Catalunya (España)

Sortida per conèixer les cales dels voltants de Ports de la Selva.

Sortim del parking de la platja, just a l'entrada del poble i enfilem muntanya amunt a buscar el GR11 que va de Port de la selva al far. Passem pel mas Puignau i la ermita de St Baldiri i arribant el mas d'en Paltré deixem el GR per baixar a la cala Tavallera.
Desfem el camí fet, amb alguna petita variant fins l'ermita i aquí baixem cap a les cales Galera i Talabre. Aquest tram presenta certa dificultat, sobretot l’arribada a cala Talabre seguint la riera i la connexió amb la cala Galera. Tot i haver-hi moltes fites és fàcil desorientar-se. El camí és bastant brut de matolls i acabes amb alguna que altra esgarrinxada de cames. Especial atenció al tram entre cales, on s'ha de grimpar algun tram, així que compte si aneu amb mainada!!

Sortim de la cala Galera i enfilem cap a la pista que porta cap el puig Gros, on tindrem unes fantàstiques vistes del tram transcorregut fins el moment. Hi ha la possibilitat de retallar la sortida i sobretot evitar el tram de les cales Galera i Talabre seguint la pista que hi ha just després del mas Puignau direcció al Puig Gros. Això si us deixem una preciosa cala com Taballera i la ermita. Personalment les cales Talabre i Galera no ens van agradar, a part del cam. Quan arribes i et trobes totes les barques i tens feina a entrar al mar no m'agrada gaire, però vosaltres mateixos.

Després de les vistes de Puig Gros agafem una forta baixa fins resseguir el tram final paral·lel a la costa, passant per precioses cales i racons (normalment sempre amb alguna barca, que hi farem) i finalment arribem a la cala Tamariua on fem la última remullada per entrar a la població de Port de la Selva, on desesperats anem de caps a buscar un bar (el final van ser 2) per rehidratar-nos una mica (hem anat curts d'aigua tot i portar 4.5 litres a sobre entre 2 persones) i acabar d'arribar al cotxe.