Afstand

7. august 2021

Optaget

august 2021
Vær den første til at klappe
3 kommentarer
Del

Vist 150 gange, downloadet 7 gange

tæt på Barruera, Catalunya (España)

RECORREGUT: Una fàcil, recomanable i panoràmica passejada per la Vall de Boi. Surt de Barruera, puja al bonic poble de Durro, per un preciós sender que transcorre per l’entorn del Barranc Gros, després de Durro, segueix pel Camí del Pago que enllaça amb el Camí de les Falles de Boi i ja a tocar del poble amb el Camí de l’Aigua i el segueix per l’esquerra, baixa fins al Riu i arriba de nou a Barruera.

APROXIMACIÓ: Cal entrar a la Vall de Boi per la L-500 fins al poble de Barruera i baixar a la zona on hi ha el càmping, al costat del que s’hi troben diferents llocs d’aparcament`.

DESCRIPCIÓ: Comencem la passejada anant a creuar el Riu Noguera de Tor, per un pont penjant de fusta, al costat contrari ja enllacem amb el senyalitzat Camí de l’Aigua (WP 01), anem a l’esquerra i pugem a la carretera de Durro per la que fem uns pocs metres fins que a la dreta surt un sender senyalitzat, es el Camí de Barruera a Durro, l’agafem i als pocs metres entra a dins del bosc i comença a pujar, el sender es de bona petja i l’entorn es encisador, ombrívol i amb força vegetació (WP 02). Arribem a un encreuament (WP 03), on enllacem amb el camí de Saraís, on anem a l’esquerra, direcció a Durro, poc després nova senyalització on creuem el Barranc Gros o Riuet de Durro (WP 04 i WP 05), passem pel costat d’un arbres de bona mida i entrem al poble per sota de l’Església de la Nativitat de la Mare de Deu (WP 06 i 07), pugem a la Plaça Major i sortim pel Carrer de Sant Quirc, fins a enllaçar amb el panoràmic Camí de Durro a Boi, també conegut com a “Camí del Pago”, que puja per “Es Roiers” (WP 08) i “La Capella” (WP 09) i segueix còmodament per la mitja muntanya fins que enllaça, primer amb el Camí de les Falles de Boi i poc després, ja a tocar del poble, de nou amb el Camí de l’Aigua que seguim anant a l’esquerra, tot baixant fins a tocar del Riu Noguera de Tor, pel costat del que seguim, mes o menys propers fins que el creuem de nou pel pont penjat i acabem el recorregut.

ORIENTACIÓ: La direcció es clara i els camins i senders pels que transcorre el recorregut, a mes de bonics i còmodes son de bona petja i estan molt ben senyalitzats. Amb tot, si no coneixeu la zona i per mes seguretat, us podeu també baixar el track i seguir-lo amb l’ajuda del GPS.
Bro

Flod

05 Creuem el Barranc Gros o Riuet de Durro

Religiøst sted

06 DURRO (Es mereix una visita)

Part baixa de l'Esglesia de la Nativitat de la Mare de Deu

07 DURRO

Per la part alta dde l'esglesia
Panorama

08 Panoràmiques

Al fons es pot veure Sant Quirc de Durro (Mirador de la Vall de Boí)

09 Camí del Pago

Capella del Marqués
Kryds

09 Encreuament

Per la dreta baixa el Camí de les Falles de Boí i el seguim uns metres fins aquesta bifurcació, on enllacem amb el Camí de l'Aigua, que seguim per l'esquerra fins arribar de nou a Barruera
Parkering

10 Punt on hem aparcat.

3 kommentarer

• Foto af Stradivari

Stradivari 14. aug. 2021

MAGNÍFIQUES RUTES LES QUE HEU FET AQUEST ANY.
    MOLT BE MUNTANYENCS!!!😎😎😎😎

• Foto af JMSALVAT

JMSALVAT 14. aug. 2021

Hem fet tres recorreguts ben encertats. Mentre es pugui, les bones costums es tenen que mantenir. 🤗🤗

• Foto af Stradivari

Stradivari 15. aug. 2021

TANT DE BO POGUÉS VENIR JO A AQUESTES SORTIDES TANT GUAPES. FELICITATS SHERPA!!! 💪🏻💪🏻💪🏻