Afstand

• Bedømmelse

• Let at følge

• Landskab

Vær den første til at klappe
2 kommentarer

Del

Vist 57 gange, downloadet 0 gange

tæt på Sant Genís dels Agudells, Catalunya (España)

COM ARRIBAR I DESCRPCIONS
Hem utilitzat en nou Funicular del Tibidabo, molt modern i ràpid. Amb magnífiques vistes de la ciutat i del Tibidabo. Arriba a l´entrada Parc d´Atraccions. Si no vols anar al Parc, el ticket es certament car, i si has de baixar a peu es una mica desaprofitat ja que et fan comprar l´anada i tornada.
La ruta es molt fàcil, i en baixada, del tot, semblant a un altre Barcelona Baixant 13. també fetes per nosaltres, amb lleugeres variants, a la part final.

RUTA
Des de la plaça del Tibidabo, seguim en direcció a la part de darrera del temple del Sagrat Cor, ens apareixen grans vistes de la Torre de Collserola. Més endavant a l´añçada der l´Hotel Florida, vista increible del Montseny, Montserrat, inclùs els Pirineus.
Seguim ara avall per la mateixa carretera del Tibidabo. A partir del Castanyer (Hotel Florida), seguim el PR-C 38. Anem baixant, pel costat de la carretera.
Aviat deixem la BV-1418, a la placeta/parking, ben senyalat, anem a dreta en direcció als Vivers de Can Borni, pista ample, pujant sobretot bicicletes (o baixant), anem baixant.
Al poc, apareixen els Vivers, i a la dreta la font de Can Borni que la que surt aigua.
Seguim avall, poc desprès apareix un sender senyalitzat a l´esquerra, que va a Agudells i a la font del Bacallà que no agafem. Seguim recte (dreta), avall, pel mateix que seguiem, a uns centenars de metres, un altre senyalització, que decidim anar a esquerra, per un altre pista, elegint dels dos, el més ample. encara seguim per bosquet, i per arbres de cirerers d´Arboç, preparant els seus fruits.
Al poc dos pistes sempre en baixada, agafem a esquerra, l´altre a dreta va passant per més cases. El que agafem a l´esquerra, passa per tres o quatre cases, i desprès el sender es fa més estret no apte per a cotxes, amb més baixada, i pedregòs. al final s´uniex a l´anterior que no hem agafat.
Seguim avall amb bones vistes a Barcelona, el port, i als turons.. El camí o pista es torna ample. Poc temps desprès estem ja a les primeres cases urbanitzades, i amb asfalt, desprès creuerem l´Arrabassada, per passar el Passeig de la Vall d´Hebron. I finalment a la parada de bus, per tornar amb aquest vehicle.
Religiøst sted

Esquerra. Avall

Estem al Turó de Collsderola

Vistes de Penitents

Vistes de la Teixonera i altres turons. El mar.

Biblioteca de Vallcarca/Penitents

El Sant Crist

Bus stop

119. La Teixonera

A la plaça de la Vall d´Hebron, Carrer del General Mendoza

2 kommentarer

• Foto af Manel_49

Manel_49 7. okt. 2021

Bona descripció, bones vistes. Gràcies per compartir. Salut i Cames!!!!

• Foto af EMILI ORSO

EMILI ORSO 17. okt. 2021

Si, gràcies Manel_49, ruta molt coneguda per nosaltres i amb tu, el Toni, l´Ada, i la primera del tot que varem fer amb el Joan Per llocs on hem passat amb diverses rutes. la diferència es que es feta tota en baixada