Backcountry Ski

Bedste Backcountry Ski ruter i Setcases, Catalonia (Spain)

1.990 ruter

(45)
Foto af Cim Bastiments (2881 mt.) des de Vallter Foto af Vallter - Nuria Foto af Vallter-Portella de Mentet-Cabana dels Alemanys-Puig de Serra Gallinera-Bastiments
  • Cim Bastiments (2881 mt.) des de Vallter

9,30km
    879m
    81| Bedømmelse 5.0
    Foto af Cim Bastiments (2881 mt.) des de Vallter Foto af Cim Bastiments (2881 mt.) des de Vallter Foto af Cim Bastiments (2881 mt.) des de Vallter

És el típic recorregut per pujar amb esquís de muntanya, o raquetes de neu, al cim més alt del voltant de Vallter, el Bastiments. Aparquem el cotxe al pàrking de baix, el de la Jaça de les Eugues. Pugem passant pel costa...

Molt agradable caminada i espectaculars vistes. Formidable estat de la neu a la baixada
    tigaco
  • Vallter - Nuria

13,17km
    1062m
    72| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter - Nuria Foto af Vallter - Nuria Foto af Vallter - Nuria

Sortida social del CET (Centre excursionista de Torelló) per fer la travessa de Vallter a Nuria amb esquís/raquetes. Vam sortir el dissabte de bon matí amb bus des de Torelló per anar fins a Vallter. El bus ens va dei...

Com us ho passeu els pescallunes! Gràcies per compartir la ruta!
    Guillem Plans
    Una ruta molt guapa!! Tot i les males condicions de neu...
    11,11km
    991m
    67| Bedømmelse 4.89
    Foto af Olla d'Ulldeter-Vallter-Coll de Mentet-Pic de la Dona-Bastiments-Gra de Fajol Foto af Olla d'Ulldeter-Vallter-Coll de Mentet-Pic de la Dona-Bastiments-Gra de Fajol Foto af Olla d'Ulldeter-Vallter-Coll de Mentet-Pic de la Dona-Bastiments-Gra de Fajol

Ahir dijous vam pujar a Vallter. La intenció inicial era pujar per la Portella de Mentet i fer el Pic de la Dona, seguir la carena i anar al pic de Prat de Bacivers i seguidament al Bastiments. El temps dedicat a la ruta...

Un paisatge espectacular.
    xiawei
    Molts ànims i a recuperar-se aviat!!!
    ratillaman
    Ruta amb unes vistes magnifiques dl circ de Vallter. Si la previsió de vent es forta o moderada millor evitar la ruta. ...
  • Søg vha. Udvalgt Område

Find ruter der starter eller går igennem dine valgte områder

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
    Søg vha. Udvalgt Område Søg vha. Udvalgt Område
    12,17km
    910m
    66| Bedømmelse 5.0
    Foto af Posta de sol a Vallter-Pàrquing inferior-Bastiments-Coll i Barranc de la Coma de l'Orri-Pla de la Molina Foto af Posta de sol a Vallter-Pàrquing inferior-Bastiments-Coll i Barranc de la Coma de l'Orri-Pla de la Molina Foto af Posta de sol a Vallter-Pàrquing inferior-Bastiments-Coll i Barranc de la Coma de l'Orri-Pla de la Molina

Sortim del pàrquing inferior de Vallter en direcció al Coll de la Marrana i al Bastiments per la ruta clàssica. Arribats al coll de la Marrana, veiem la possibilitat de tornar, un cop fet el Bastiments, per Coma de l’Orr...

Molt ben explicat, només t has descuidat d explicat el " morrassu"😜
    joanoriol
    Una sortida molt xula, per contra un desastre de neu😉
    jaumepb
    Bona travessa, llàstima que la neu no era bona
    9,54km
    1115m
    66| Bedømmelse 4.67
    Foto af Vallter-Puig de Bastiments-Gra de Fajol-Descens de la Cara Nord Foto af Vallter-Puig de Bastiments-Gra de Fajol-Descens de la Cara Nord Foto af Vallter-Puig de Bastiments-Gra de Fajol-Descens de la Cara Nord

Clàssica pujada a Bastiments però amb una variant, pujada per la pala més ampla sota la Cara Sud del Pic. Després del Bastiments, pugem el Gra de Fajol i fem el descens per la seva cara Nord. Per arribar cap a Bastime...

Una bona volta i depenent del nostre nivell i l'estat de la neu, es pot evitar la baixada del Gra de fajol
    jaumepb
    Gràcies nano per compartir la ruta!
    7,70km
    732m
    62| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter 2000 - Pic de la dona - Coll de la Geganta - Vallter 2000 Foto af Vallter 2000 - Pic de la dona - Coll de la Geganta - Vallter 2000 Foto af Vallter 2000 - Pic de la dona - Coll de la Geganta - Vallter 2000

Ja per acabar les petites vacances de setmana Santa anem a fer una activitat variada entre alpinisme i esquí de muntanya. Per fer-ho, anirem al poc concorregut indret de Mantet, on hi accedirem desde la portella de Ma...

Una zona preciosa! Tinc moltes ganes d'anar-hi! :)
    13,07km
    1174m
    62| Bedømmelse 5.0
    Foto af Costabona i Roca Colom des de la Baga de Carboners-Setcases Foto af Costabona i Roca Colom des de la Baga de Carboners-Setcases Foto af Costabona i Roca Colom des de la Baga de Carboners-Setcases

Aprofitant la darrera nevada de fa uns dies hem fet aquesta ruta en un dia enteranyinat on ha costat de sortir el sol. Això hagués ajudat a transformar una mica més la neu regelada de la nit. Primer dubtàvem de on inici...

L'hem fet avui 14/04/22 i sort que no hem agafat els esquís!! En una setmana pràcticament no quedava neu excepte unes co...
    Ricardm
    Ruta feta el 8/04/2022. Neu primavera amb regel a primera hora
    8,39km
    865m
    62| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter-Pic de Bastiments de tarda-13 novembre de 2018 Foto af Vallter-Pic de Bastiments de tarda-13 novembre de 2018 Foto af Vallter-Pic de Bastiments de tarda-13 novembre de 2018

La bonança d'aquests darrers dies ha disminuït el gruix de neu al Pirineu Oriental. Aquest dimecres a la tarda, després de treballar, hi he tret el cap per fer unes hores extres. Des de l'aparcament inferior cal caminar ...

Bé bé, a veure quan hi tornem!
    9,36km
    1085m
    60| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter-Pic de Prat de Bacivers pel corredor Petit Dídac Foto af Vallter-Pic de Prat de Bacivers pel corredor Petit Dídac Foto af Vallter-Pic de Prat de Bacivers pel corredor Petit Dídac

Diumenge radiant amb temperatures altes i poc vent. Sortim de l'aparcament superior de Vallter pujant pel Clot de les Xemeneies, la pala està trinxada per les traces. Baixem a Morens esquivant el vidre a una banda i les...

Gràcies per compartir #guillem! Té molt bona pinta, a veure quan m'hi portes 😎
  • vallter - nuria - vallter

28,44km
    2136m
    60| Bedømmelse 5.0
    Foto af vallter - nuria - vallter Foto af vallter - nuria - vallter Foto af vallter - nuria - vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Pic de la Vaca Sup., Coll de la Marrana, Vallter. Potser una circular de les més potents que tenim publicades al Blog d...

Ruta molt llarga i completa.
    Cercavores Grimpador
  • Pic de l' Infern

12,68km
    1112m
    Foto af Pic de l' Infern Foto af Pic de l' Infern Foto af Pic de l' Infern

Bonica ascenció al pic de l'Infern de gairebè 13km i uns 1.100 positius. Sortirem de l'aparcament de la pista del Xalet que és el d'abaix a mà esquerre i començarem a pujar per la mateixa pista que de seguida fa un fort...

• Vallter - Pic de la dona - Vallter

5,93km
    564m
    59| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter - Pic de la dona - Vallter Foto af Vallter - Pic de la dona - Vallter Foto af Vallter - Pic de la dona - Vallter

Ascensió fàcil i ràpid al Pic de la Dona amb esquis per fer una matinal rapida. Sortim de l'aparcament de Vallter 2000 i tot passant per dins el torrent ens dirigim direcció Nord fins a la Portella de Mantet. Allà can...

El pròxim dia hem de fer una sortida els 3!!!
  • Vallter-Bastiments-Vallter

9,25km
    893m
    57| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter-Bastiments-Vallter Foto af Vallter-Bastiments-Vallter Foto af Vallter-Bastiments-Vallter

Per fi després de molts anys he pogut gaudir de l'esqui de muntanya....s'ha notat.El dia ha aguantat Anava amb dos autèntics experts.Marco moderat per la manca d'entrenament en aquesta especialitat,la boira i l'estat de...

5 estrells per anar amb en Molerobike i en Toni molt bon rotllo el temps es va comportar i ningú va pendre mal. Si no fo...
    megakrak
    7,43km
    745m
    57| Bedømmelse 5.0
    Foto af Vallter - Bastiments (baixada directa a les marmotes) Foto af Vallter - Bastiments (baixada directa a les marmotes) Foto af Vallter - Bastiments (baixada directa a les marmotes)

Aprofitant les condicions de neu que tenim, que ha de fer bon temps i que a part he d'estar per dinar a casa aprofito i me'n vaig cap a Vallter. Sense saber gaire que fer, un cop arribo allà veig que la zona que està més...

Una bona baixada!!
  • Una tarda a Bastiments, 23-01-2018

8,81km
    878m
    57| Bedømmelse 5.0
    Foto af Una tarda a Bastiments, 23-01-2018 Foto af Una tarda a Bastiments, 23-01-2018 Foto af Una tarda a Bastiments, 23-01-2018

Fins fa pocs dies no s’ha pogut fer esquí de muntanya a la Zona de Ter-Freser. Hi traiem el cap per anar a fer Bastiments. Quan arribem a Vallter ja veiem el panorama i el mal que ha fet el vent i la pluja d’aquests die...

Amb moltes ganes de començar temporada! Recomanable 100% fer-lo una tarda-vespre d'hivern o primavera, evidentment en b...
  • Pic de la Dona, Pic de Bacivers, Bastiments

11,78km
    949m
    57| Bedømmelse 5.0
    Foto af Pic de la Dona, Pic de Bacivers, Bastiments Foto af Pic de la Dona, Pic de Bacivers, Bastiments Foto af Pic de la Dona, Pic de Bacivers, Bastiments

Clásica travesía circular con esquís desde la estación de esquí de Vallter 2000. Una magnífica travesía que nos permite coronar tres cumbres además de acceder al Bastiments, el giganta que domina este valle, por un itine...

Muy buena ruta!!
    Carla Ollé
    12,14km
    1141m
    56| Bedømmelse 5.0
    Foto af Pic de Fresers o de Freser i Gra de Fajol des de Vallter Foto af Pic de Fresers o de Freser i Gra de Fajol des de Vallter Foto af Pic de Fresers o de Freser i Gra de Fajol des de Vallter

Vídeo: https://www.instagram.com/tv/CblATAJFJbw/?utm_medium=copy_link Des de Vallter ens dirigim al Coll de la Marrana per fer, en principi, Bastiments. Quan arribem al coll i veiem les possibilitats gràcies a les nev...

Ruta feta el 27/03/2022
    8,92km
    869m
    55| Bedømmelse 5.0
    Foto af Bastiments per Esquena d'Ase i canal del pluviòmetre Foto af Bastiments per Esquena d'Ase i canal del pluviòmetre Foto af Bastiments per Esquena d'Ase i canal del pluviòmetre

Sortida de tarda en un dia entre setmana amb l'estació ja tancada. Sortim del pàrquing superior ja que la cota de neu ha pujat molt i està fonent a tot drap. Ens dirigim fins a Marmotes, la part alta de l'estació, i dec...

Mentiders 🤣 Es podia anar en banyador!
    Powder del bo
    joanoriol

Live Tracking

Del din placering med venner og familie under en aktivitet.