Helemon

1,7
3,4

Vist 60 gange, downloadet 2 gange

tæt på Laschamp, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Ens dirigim fins l’aparcament gratuit del funicular a la Maison de Site als peus del Puy de Dôme. Chemin de Couleyras. La Font de l’Arbre. 63870 ORCINES. 45°46’17”N 02°59’12”E.
Agafem el funicular i pugem dalt del cim. Dalt trobem diferents passejades, alguns restes del temple de Mercuri actualment en obres de recuperació, sala de picnic, espai museu i alguns restaurants. Per baixar tenim la opció més curta del “chemin des muletiers” 1,9 km i 350 m. Desnivell. Nosaltres desprès de fer una volta al cim amb vistes de 180° i veure el temple de Mercuri i els molts esportistes que fan els descens en parapente agafem el camí de les cabres que ens porta tot seguin el GR4 amb alguns trams amb escales, primer fins a Traversin i girem desprès a l’esquerra fins baixar per un bonic camí entre boscos fins l’aparcament també gratuit del Col de Ceyssat. Nosaltres hem deixat un cotxe aquí per la tornada. Des de Traversin també hi ha la possibilitat de baixar pel camí de Gravouses a la dreta marcat en groc fins l’aparcament de la Maison de Site.

Puy de Dôme

Parapente

Planol

Volcans

Chemin des Chevres

Tren

Escales

Camí amb ombra

Trobem el camí del Tour du Puy de Dôme.

Aquí podeu decidir baixar al Col de Ceyssat per l’esquerra o a la Maison du Site per la dreta