Garric

1,1
2,3

Vist 268 gange, downloadet 2 gange

tæt på Montant, Catalunya (España)

El poble d'Ossera pertany al municipi de La Vansa i Fórnols a la comarca de l'Alt Urgell.
El poble va estar a punt de quedar deshabitat, però a partir de 1978 van arribar-hi artesans d'arreu i van revitalitzar la població, per això el conèixem també com a El poble dels artesans.
La passejada que es per descobrir diferents hàbitats naturals la vaig fer a finals d'hivern, encara hi havia neu en alguns punts i les plantes encara no havien brotat, així que vaig anotar les que vaig anar veient, però a part també es poden trobar vesc, cirerer, corner, herba fetgera, maduixer, plantatge, orenga, espernallac, herba de Sant Anoni, serverola, sàlix, menta de gat, pota de cavall, violeta, hisop, milfulles, malva, donzell, ortiga, bardana, noguer, vímac, taronjina, julivert, userda, dent de lleó, sàlvia, sajolida, estragó, equinàcia, menta, rosella, orella d'os, vara d'or, melillot, briònia, herba de Sant Robert, xicoia, fonoll, viborera, lúpol, etc..... i a més amb els 15 pals indicadors i l'edició descriptiva que hi ha a les fotos podeu saber al voltant d'on es troben. Així doncs us convido a descobrir-les!!
Carrer Major d'Ossera
Cementiri. L'arbre típic dels cementiris en la cultura mediterrania.
Roure (Quercus humilis)
Gatosa
Pi Roig
Prunus spinosa
Boixac (calendula arvensis)
Carretera d'Ossera
Malrubi (Marribium Vulgare) Roser silvestre o Gavarrera (Rosa canina)
Font
Thymus vulgaris
Lavandula sp
Informació. Hi ha més pals indicadors, aquí us deixo la edició descriptiva dels diversos pals indicatius que trobareu en aquesta ruta botànica.