Moving time  2 timer 27 minutter

2,9
5,8

Vist 248 gange, downloadet 10 gange

tæt på Gaià, Catalunya (España)

Una passejada circular i fàcil, principalment per pistes i camins amb algun senderó sense cap dificultat tècnica

Agafem la pista del cementiri creuant la carretera a l'altre costat de la rectoria i el restaurant de gaià. El primer tram de l'excursió és més aviat de baixada entre camps i boscos a la vora de Gaià.

La pujada comença en deixar la pista girant a mà dreta, unes ziga-zagues amunt fins arribar a la pists amb molt bones vistes.

De nou una desviació la dreta és el sender que ens acaba de pujar dalt del Puig de l'aguila des d'on tenim bona vista cap el Pirineu, prepirineu, les comarques del voltant, Montserrat... de tot una mica.

És una excursió familiar fàcil de 10 quilòmetres tot i que el gps del telèfon ha donat una mica més de distància per la seva imprecisió.
Provisioning

Sender a dreta

top

Puig de l'Aliga

Vistes a Navàs i el taller de la Sagrada Família, Montserrat, Puigmal, Puigllançada, Cadí...

Atenció esquerra

Forn de calç

Corriol

Anada pista a dreta

Hem anat per la pista de la dreta En tornar veníem de pujada per aquest camí que ens ve a l'esquerra.