Marss70

Optaget

maj 2015

Avancerede filtre

Filtrer efter optagelsesmåned eller -dato. Find kun ruter fra folk, du følger.

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Avancerede filtre Avancerede filtre
Vær den første til at klappe
Del
-8 m

Vist 1912 gange, downloadet 16 gange

tæt på Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland (Nederland)

Fijne skateroute die makkelijk te bereiken is met ruime gratis parkeerplaats. De route is helemaal over het asfalt (behalve bij de parkeerplaats). De kwaliteit van het asfalt is goed tot zeer goed op sommige stukken is het in 2015 hagelnieuw en glad geasfalteerd, (dus sjezen maar!). In de eerste 1 km even uitkijken want je komt er 2 veeroosters tegen. Na ca. 2 km is er een spannende afdaling/glooiing onder een viaduct door, die je snel of langzaam kunt nemen (ik ga voor de de snelle) Je komt verder afwisselend door weilanden, landerijen van tuinders en boomkwekers, slootjes met kwakende kikkers, en wat leuke prima te nemen 'hindernisjes' zoals kleine heuvelbruggetjes en wat tunneltjes. Veel plezier :)
Panorama

weilanden

Tuinders

Boomkwekers

Panorama

Hagelnieuw asfalt langs de molen

Mogelijkheid tot inkorten

• Foto af Mogelijkheid tot inkorten
Bij dit waypoint kun je ervoor kiezen rechtsaf te slaan, de totale route wordt dan ca. 12km. Ik ga liever nog even door en ga linksaf door de weilanden een smal fietspaadje op. Er zijn aan het einde diverse variaties mogelijk om weer terug te komen.

Leuk doorkijkje

• Foto af Leuk doorkijkje
Leuk doorkijkje... net voordat je door een stukje "mini-bos" skate.