-3 m

Vist 59 gange, downloadet 2 gange

tæt på Sant Esteve d'en Bas, Catalunya (España)

Ruta original des d'Olot a San Feliu de Guíxols. Al nostre track fem variacions per suavitzar-la i adaptar-la.
Dornim a Platja d'Aro, on deixem els cotxes. Agafem taxi per bicis i tots cap al punt de partida. Sortim de La Cassilla, resturant situat pràcticament en el punt mes alt de la ruta per treure uns 12 Km i pujada (150)m desnivell. Entre Olot i Sant Feliu de Pallerols
Ruta preciosa, amb infinitat de llocs per veure, molt ben senyalitzada. Abans d'arribar a Girona fent petita variació que ens recomanen i realment val la pena. Dinem a Girona i a seguir pedalant.
Al sortir de Girona hi ha uns quants Km amb poc glamour i amb aspecte de deixadesa, però de seguida arribem a un bosc, i la ruta torna a ser xula.
Arribem al mar a Platja d'Aro en lloc de Sant Feliu, peruq`teniem alli els cotxes.
Ruta molt recomanable, practicament tota baixada i molt assequible, (més amb les variacions que hem posat al Track). No val a confiar-se ja que son bastants KMs, i pot sorgir imprevistos com fort vent de cara..