net6

Recorded august 2012

8,1

Vist 963 gange, downloadet 9 gange

tæt på Eixample Izquierda, Catalunya (España)

volta pels turons...pero surto dsd bcn(diagonal-aribau-6kms fins st.just).
si esteu p sant just, podeu començar dsd la gasolinera de st.just, amb laurea miro.
inici del cami de pista cap a la hipica-cavalls en pujada, direccio crta sta.creu, creuem la hipica, sempre cap amunt, primer cruce a la dreta, i abans d' arrivar d`alt, farem pel cami q puja recte (encreuament 4 camins), per anar a buscar un divertit sender (quan surts de la part de bosc, de seguit a la dreta comença una baixada forta de 20m aprox).
despres continuarem a la dreta i a 100m a la curva, pista tot cap avall, fa pendent, i trovarem una cadena just abans de la baixada forta, pista q va a parar a la part de baix de la cimentera (hi han barraques).
a baix de tot, girem a la dreta, pujada direccio a la sargantana, pero arrivarem per la part plana (nomes es puja la mitat), just a d`alt agafem un sender de pujada (80m), despres baixada divertida-lenta-tecnica (hi ha un arbre caigut a la meitat del sender).
tornada tb p pista + un sender q baixa pel costat de la hipica.
reals de btt son uns 20kms-750desn(marcava el edge 500), la resta ciutat (es el q te no viure aprop de la muntanya...)
ruta ideal p si no teniu temps, i voleu "estripar" una miqueta pujant i fer alguna baixadeta.